| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv predmeta | Govorne tehnologije | |||
| Akronim | 13D031GT | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | doktorske akademske studije | |||
| Nastavnik (za predavanja) | ||||
| Nastavnik (za vezbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (za DON) | ||||
| Broj ESPB | 9 | Status predmeta | izborni | |
| Uslov | Položen ispit iz predmeta – Obrada govornog signala, ili objavljen bar jedan rad iz oblasti obrade govornog signala. | |||
| Cilj predmeta |
Cilj predmeta je ovladavanje suštinskim znanjima o govornim tehnologijama kao neophodna osnova za dalja istraživanja. |
|||
| Ishod predmeta |
Stvaranje predznanja za istraživanja neophodna za izradu doktorske disertacije. |
|||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave |
Osnovi fiziologije, akustika govora i elementi lingvistike. Elementi psihoakustike, psiholingvistike i percepcije govora. Teorija i sistemi u prepoznavanju i sintezi govora. Metode prepoznavanja jezika i govornika (biometrijske i forenzičke aplikacije). Strategije u projektovanju dijaloga čovek-računar. Specifične primene govornih tehnologija u multimodalnim komunikacijama. |
|||
| Sadržaj praktične nastave |
Primena različitih softverskih alata u obradi govornog signala i razrada usvojenih teorijskih i praktičnih znanja kroz seminare i/ili projekte. |
|||
| Literatura |
1. J. Benesty, M. M. Sondhi, Y. Huang (Eds.). Handbook of Speech Processing. Springer, 2008. |
|||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 1.5 | 1.5 | |||
| Metode izvođenja nastave |
Konsultacije, izrada seminarskog rada i/ili učešće u projektima. |
|||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | |||
| Praktična nastava | Usmeni ispit | 30 | ||
| Projekti | 50 | |||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | 50 | |||