| Specifikacija predmeta | ||||
|---|---|---|---|---|
| Naziv predmeta | Komunikacione i računarske mreže | |||
| Akronim | 13D031KRM | |||
| Studijski program | Elektrotehnika i računarstvo | |||
| Modul | ||||
| Tip studija | doktorske akademske studije | |||
| Nastavnik (za predavanja) | Prof. dr Aleksandra Smiljanić | |||
| Nastavnik (za vezbe) | ||||
| Nastavnik/saradnik (za DON) | ||||
| Broj ESPB | 9 | Status predmeta | izborni | |
| Uslov | nema | |||
| Cilj predmeta |
Cilj predmenta je da studenati kroz rešavanje konkretnih problema nauče tehnike optimizacije mreža i implementacije protokola na raznim komunikacionim slojevima. |
|||
| Ishod predmeta |
Studenti će dati doprinos rešavanju aktuelnih istraživačkih problema u oblasti mrežnih tehnologija, kroz implementaciju mrežnih i transportnih protokola ili njihovu analizu. |
|||
| Sadržaj predmeta | ||||
| Sadržaj teorijske nastave |
U okviru ovog predmeta, biće proučavana neka od aktuelnih tema u oblasti telekomunikacionih mreža. Posebna pažnja će biti posvećena protokolima prema kojim se razmenjuju podaci o topologiji mreže, i protokolima pomoću kojih se ostvaruje kvalitet servisa na nivou mreže. Proučavaće se i protokoli za autentifikaciju koji omogućavaju bezbedan prenos podataka. |
|||
| Sadržaj praktične nastave |
Rad na projektu iz oblasti telekomunikacionih mreža, uz korišćenje raznih softverskih i hardverskih alata i programskih jezika. |
|||
| Literatura |
1. R. K. Ahuja, T. L. Magnanti, J. B. OrlinNetwork Flows: Theory, Algorithms, and Applications, Prentice Hall; United States Ed edition, February 18, 1993 |
|||
| Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine | ||||
| Predavanja | Vežbe | DON | Studijski i istraživački rad | Ostali časovi |
| 1.5 | 1.5 | |||
| Metode izvođenja nastave |
Rad na projektu. |
|||
| Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) | ||||
| Predispitne obaveze | Poena | Završni ispit | Poena | |
| Aktivnosti u toku predavanja | Pismeni ispit | |||
| Praktična nastava | 70 | Usmeni ispit | 30 | |
| Projekti | ||||
| Kolokvijumi | ||||
| Seminari | 30 | |||